Cine nu il cunoaste pe Ghita Ciobanu, devenit celebru in urma reclamei facute unei renumita companie care furnizeaza servicii de telefonie mobila. La momentul respectiv, cantaretii se intreceau in melodii dedicate lui, crescandu-i popularitatea foarte mult. Dar niciodata nu a pus pret pe acest lucru, el a ramas acelasi om simplu, chiar daca acum nu mai este atat de prezent pe sticla.
Campania initiata de cunoscuta companie care furnizeaza servicii de telefonie mobila l-a facut faimos in mediul online si peste jumatate de milion de internauti s-au declarat fani ai ciobanului pe Facebook. Pe numele sau real, Gheorghe Danuletiu, a devenit cunoscut de o tara intreaga prin participarea in spotul publicitar al cunoscutei firme furnizoare de servicii de telefonie mobila in anul 2012.
A ajuns sa fie personajul principal in reclama datorita unui prieten, care l-a recomandat casei de productie. De aici a mai fost un singur pas pentru a ajunge la subiectul de interes national – a avea acces la internet in orice colt al tarii. Romanii s-au regasit in povestea sa, iar acest lucru a adus venituri insemnate atat companiei, cat si casei de productie. Campania a avut un real succes, peste o jumatate de milion de romani devenind fani ai lui Ghita Ciobanul si il urmareau cu regularitate.
Acum s-a hotarat sa vina la emisiunea culinara „Chefi la cutite” si a gatit tochitura de miel. Chef Florin Dumitrescu nu a fost deloc incantat de preparatul sau, dar pe chef Sorin Bontea si pe chef Catalin Scarlatescu i-a convins si a primit doua cutite. Desi mamaliga nu a fost perfect fiarta, a reusit performanta de a se califica in cea de-a doua faza a emisiunii datorita gustului extraordinar al tochiturii.